VAŠE VZKAZY
Přidat vzkaz
Vaše jméno
Napište číslo 22 (ochrana proti spamu)

Zdeněk Dlabaja Čt | 22. 06. 2017 | 18.09
 
Conrote. Toto divadelní představení skutečně uhrane každého. Nahé divadlo si opět dalo záležet jak na scénáři hry, tak na jeho celkovém provedení před diváky. Pro toto divadlo se stává pojem pódium dosti relativní, jelikož každý z diváků měl možnost se dostat k postavám Šéfa, Střelce, Řidiče či dalším až na milimetry blízko a byl tak maximálně vtažen do děje. Díky tomuto prvku, skvělým hereckým výkonům a úžasným vizuálním či zvukovým efektům přestane kdokoliv vnímat, že tomuto dramatu pouze přihlíží jako divák a začne na něj působit nechutná atmosféra zapadlých míst, ve kterých se hra Conrote odehrává. Velká poklona a klobouk dolů za tuto práci. Těším se na další inscenace.

Halina Bellová Út | 20. 06. 2017 | 16.16
 
Metropole. Představení mě velmi zaujalo, bylo velmi lehké vžít se do děje. I když v něm byli jen 3 herci nechybělo tam vůbec nic.Hodně tomu dodala i ta hudba a osvětlení. Líbilo se mi jak se při některých scénkách vraceli do minulosti a nebo také barva dveří, která svítila jinak pro každou postavu. Celkově jsem od představení nemohla odtrhnout oči a nic bych na něm nezměnila. Conrote. Líbilo se mi, že se přestavení nehrálo jen na jevišti,ale i mezi diváky. Bylo tam skvělé obsazení herců(líbily se mi také různé věkové kategorie) a velmi mě pobavila stínohra. Masky které měly anonymní postavy na sobě představení dodaly ještě víc drama a tajemnosti. Herci podali neuvěřitelný výkon a nemám k představení co vytknout. Definitivně doporučuji ho shlédnout.

Hana Bellová Po | 12. 06. 2017 | 12.43
 
Metropole, Conrote. Nejdříve jsme s dcerou zhlédly Metropoli. Představení je hodně komorní, jenom 3 herci, všichni velmi dobře obsazení a velmi profesionální. Režije dobře pracuje s hudbou a zvukem a také se světlem (dveře domodra nebo dočervena mi evokovaly Kieślowskiho trologii barev...) Gangsterky v sobě obvykle mají hodně emocí a i tady tomu tak je, takže si myslím, že i hercům se role dobře hrály. Vzpomínky ve formě zvukové kulisy jsou taky hodně efektní a dobře posunují děj. Druhé představení, Conrote, bylo neméně působivé, se stejným hlavním obsazením, kde mi ale role na jednoho herce sedla méně než v Metropoli. To byla ale drobnost a můj celkový dojem to nijak zvlášt neovlivnilo. V Conrote se mi moc líbila stínohra (hlavně ze svatby do manželství) a opět použití zvukové a světelné kulisy. Celkově to bylo moc milé překvapení s obrovským potenciálem do dalších představení. Moc gratuluju všem hercům ke skvělým výkonům a těším se na další tvorbu.

Lenka Benešová Ne | 14. 05. 2017 | 21.55
 
Metropole, Conrote. Vzhledem k tomu, že šlo o představení ZUŠ, vyjížděla jsem z Brna s nepříliš velkým očekáváním. Nicméně po zhlédnutí představení musím pochválit jak práci režie, tak i obsazení a dechberoucí herecké výkony. Díky atypicky řešenému jevišti mě hra vtáhla do děje, v němž nechybělo vzrušení, dramatičnost a unikátní ztvárnění momentů ze současného života mladých lidí. Bez nadsázky mohu říci, že bych ráda viděla více z dílny Nahého divadla a nebojím se doporučit jejich tvorbu všem, kteří se zajímají o alternativní divadlo.

Jiří Krajča Po | 08. 05. 2017 | 22.05
 
Conrote. Nemůžu nic vytknout. Nejlepší co jsem kdy viděl.

Jakub Staňo Po | 08. 05. 2017 | 22.00
 
Conrote. Divadlo se velmi povedlo, nechybělo tomu nic, láska, drama, krutost, plno věcí k zamyšlení. Já, jako člověk, který často nenavštěvuje divadlo, jsem si tento příběh převelice užil a šel bych hned znova!

Maximilian Majer Po | 08. 05. 2017 | 16.20
 
Conrote. TY ČURÁKU ZASRANEJ!!! Ano, tato inscenace mě nejen pobavila, ale také jsem cítil tu akci a napětí. Co se mi ale líbilo ze všeho nejvíce, byly propracované charaktery jednotlivých členů "bandy", jejich story vyprávějící o jejich minulosti a jak se dostali na "temnou stranu", která je poté pozřela. Také bych zmínil zvukové efekty, které rozhodně stály za to (např. bouchání hlavy o stůl). Nezapomenu zmínit také herecké výkony ať už starších i mladších herců. Bylo to drama, jak se patří a tudíž hodnotím velmi kladně, zatím nejlepší divadelní představení roku 2017 :)

Blanka Horníková Po | 08. 05. 2017 | 16.15
 
Conrote. Měli jsme milou příležitost shlédnout tuto hru. Byli jsme velmi mile překvapení. Moc se nám to líbilo, propracovanost, zvukové efekty, herci se chovali celou hru velmi profesionálně. Domů jsme odcházeli se silným zážitkem. Děkujeme a těšíme se na další...

Ivana Kretková Po | 08. 05. 2017 | 16.10
 
Conrote. I přes napínavost a dramatičnost, měl pro mě příběh velkou hloubku. Znázornění minulosti a přítomnosti bylo moc hezké. Popravdě nečekala jsem to. Některé scény byly dost dramatické, ale přesto tam prostě pasovaly. Stínohra a znázornění dvou těl v jedno bylo úchvatné. :-). I přesto, že se vlastně všechny tři postavy tvářily, že jsou drsňáci, tak vlastně každý z nich měl stále v sobě a ve své podstatě to hezké, každý z nich chtěl za svou drsnou slupkou skrýt své pocity. Byly to jejich životní zkušenosti, zklamání, bída, nátlak, které je dohnaly do této životní situace. Bohužel nepodařilo se jim to tak, jak chtěl Jan a to VYRŮST. Nestihli to. Bohužel, nepochopili podstatu lidského bytí, a proto příběh skončil tak, jak skončil. Moc se mi to líbilo. Jen tak dál fandím Vám. :-)

Daniela Jančová Po | 08. 05. 2017 | 16.05
 
Conrote. Z mého pohledu - trošku satiry, alegorie... Nejde vyloženě o jinotaj, vymyšlený svět, ale pomáhá odhalit smysl současného stavu věcí, smysl naší skutečnosti. Zaujala mě struktura děje, práce s asociacemi, surfování po vyvstávajících vlnách vzpomínek, vizí a snů. Odsouvaly nám smysl příběhu a pointu kamsi do neurčita (jako u poezie), ale v závěru jste pracovali s dramatickou dynamikou. A zda závěr představení byl pro mě očekávaný? Nebyl očekávaný, protože jsem úplně s klidem mohla očekávat otevřený konec. Moment posledního napětí mohl, ale také nemusel být propojen s katastrofou. Katastrofu můžu hledat kdekoliv jinde - na křižovatkách špatně zvolených životních cest, v manipulaci jiných lidí, ve ztrátě přirozené svobody. Očekávání můžou být různorodé (stejně jako my), proto by neměly být hodnoceny. Snad jen - k ničemu by byl sebedůmyslnější (zaslepený) scénář, který by byl obklopen neprůchodností. Já jsem průchodnost (volbu cest) nacházela již v průběhu představení. Navíc - kontakt s divákem množství cest znásobil.
2   >>