VAŠE VZKAZY
Přidat vzkaz
Vaše jméno
Napište číslo 22 (ochrana proti spamu)

Alena a Pavel Coufalovi Po | 29. 04. 2019 | 22.07
 
Sobotní tetralogie Exit nekonečno nás velice zaujala tím, že ač byly jednotlivé scény příběhově propojeny, přesto byla každá jiná. Postele, které jsme znali již z Brna, byly ještě více propracovány a vylepšeny. Conrote zase hodně akční scéna. Metropole, nejhezčí scéna, do detailu vše krásně propracované. Exit nekonečno, smekáme klobouk nad výkonem ještě mladinkých herců, a až děsivně reálným příběhem z dnešní doby, kde se mnozí z nás mohou v této situaci ocitnout. Děkujeme a přejeme mnoho dalších úspěchů.

Slečna Marplová Ne | 24. 02. 2019 | 20.39
 
Postele. Díky za premiéru v Rožnově. Byla jsem nadšená. Moc se mi líbilo, že děj nebyl divákům naservírován jen v jedné dějové lince, ale že jsme byli nuceni i trochu přemýšlet. Můj styl, díky. Musím přiznat, že po shlédnutí tohoto "dílu", mi dával větší smysl Conrote: Restart. Lépe jsem pochopila děj (ikdyž zpětně, ale přece). A také chci vyzdvihnout herecký posun žáků - od prvního představení, které jsem viděla (myslím, že zima 2017) jsou jejich projevy více přirozené a opravdové. Dobrá práce. Jen tak dál.

Ester Guryčová Pá | 07. 12. 2018 | 00.00
 
Noc nocí. Děkujeme za možnost zúčastnit se krásného adventního představení v Evangelickém kostele, stejně tak děkujeme za finanční dar pro syna Jakuba. Možnost shlédnout nové pojetí Erbenova Štědrého dne bylo pro nás velkým zážitkem, především pro Jakuba, který zažil něco takového vůbec poprvé. Ještě jednou díky a ať vaše divadlo nadále tak skvěle baví lidi jako doposud.

www.graclik.cz So | 30. 06. 2018 | 00.00
 
Conrote: Restart. Jedním slovem SKVĚLÉ!

Jiří Hauser Čt | 12. 04. 2018 | 00.00
 
Noc nocí. Koláž Erbenových textů a evangelií v moderním pojetí na mě působila přirozeným projevem mladých herců, kteří vědí o čem hrají a zaujatě nepateticky burcují diváky k odsouzení současného konzumu - shopping and fucking. Koláž dále ukazuje ztrátu morálních hodnot, smysl rodiny (nejen Svaté), odcizení v mezilidských vztazích a varuje jako memento před krachem naší tzv. vyspělé civilizace. Naší poslední nadějí zůstává malé děťátko zabalené v prostém plátně... A režisér, autor a mladí protagonisté nám ji ukazují s otevřeným srdcem a plným nasazením. Proto jim věříme i chápeme vyprávěný příběh.

Josef Hurta Čt | 12. 04. 2018 | 00.00
 
Noc nocí. Existenci Nahého divadla jsem zaregistroval, když jsem pátral po protagonistech divadelního představení rožnovského gymnázia, na které každoročně s manželkou chodíme (oba máme rádi divadlo). Představení Noc nocí bylo zatím jediné, které jsme v podání Nahého divadla viděli, ale udělalo na nás velký dojem. Atmosféra představení: uspořádání scény úžasným způsobem vtáhlo diváky do děje. Ticho a úsporné dialogy zvyšovaly koncentraci a meditativní charakter hry. Hra se světlem naprosto geniální. Nápaditá kombinace intimně osvětlené scény a stínového divadla byla velmi působivá. Prostorově promyšlené, obsahu odpovídající rozložení scény. Děj: prolínání biblické, konzumní a romantické či "lidově-pověrečné" (nebo jak to nazvat) podoby Vánoc bylo velmi logicky propojeno, takže divák mohl dobře srovnávat, vnímat souvislosti a vzájemné interference lidských zkušeností. Provedení: decentní a přiměřené tématu, lyrické prvky bez zbytečného patosu. Evangelijní příběh integrován nenásilně a přesto výstižně s vysokou výpovědní hodnotou. Zvláště na nás zapůsobila recitace prologu Janova evangelia, která byla tak autentická, až z toho šel mráz po zádech. Bylo zřejmé, že Vladislav Chmelař má text opravdu "promeditovaný". Nejvíce oceňuji, že citace vánočního evangelia nebyla vybrána z narativních textů, ale právě z Janova prologu, čímž hra nezůstala na pouhé příběhové linii, ale poodkryla smysl a hloubku souvislostí, které byly spojením tří pohledů velmi názorně naznačeny. Hra nepůsobila moralistně a přesto jasně ukázala sílu skutečných hodnot.

Michal Kopecký Čt | 29. 03. 2018 | 00.00
 
Noc nocí. V dnešní době vůbec neuškodí si připomenout základní věci, které se tak trochu ze života vytrácejí. A to jsou slušnost, pokora, v něco věřit a podle toho se chovat. V této inscenaci tohle všechno je. Láska postavená do konfrontace s lidskou pýchou a marnivostí je téma blízké velké většině lidí a to je dobře. Vůbec mně nevadilo, že k tomu bylo využito Karla Jaromíra Erbena i náboženských motivů, v tomto případě se mi to jevilo naopak jako posilující prvek ke zvýraznění tématu. Váš soubor pravidelně sleduji delší časové období (více jak tři roky) a zřetelný je také posun všech mladých herců a jejich schopností hrát divadlo. Výkony všech jsou výborné, a - spolu s pro Nahé divadlo typickou skvěle vyváženou souhrou světla, obrazů a hudby - chvílemi dokonce strhující. Díky.

Slečna Marplová Čt | 29. 03. 2018 | 00.00
 
Noc nocí. Přicházela jsem na představení se zvědavostí a odcházela jsem spokojená, nadšená, mile překvapená, naplněná... Líbí se mi, když herci divákovi nenaservírují všechno pod nos, ale nechají ho, ať si s tématem poradí. V této inscenaci jsou použity obrazy, asociace, symboly, hodnoty... Krásná práce, velmi. Z hlediska nápadu, myšlenky, realizace, provedení, hudby, osvětlení, usazení diváků atd. to bylo pro mě velmi povedené. Velké díky i za odvahu se do něčeho takového pustit.

Slečna Marplová Pá | 08. 12. 2017 | 00.00
 
Conrote: Restart. Změny, které jsou provedeny oproti původní verzi, já osobně hodnotím za velmi pozitivní. Byla jsem mile překvapena, a ač se nepovažuji za měkotu, musím přiznat, že jedno oko nezůstalo suché (tedy aspoň to moje). Velmi povedené. Ještě jedna věc, ze které jsem nadšená (to jsem sice byla i předtím, ale nadšená jsem byla i teď), bylo zpracování "návratů", nebo jak bych to řekla - těch částí, kde hrály hlavní postavy "zamlada". Mohu vřele doporučit a myslím, že i samotný závěr hry měl předchuť Vánoc. Vytkla bych snad jednu věc - a to nízkou účast diváků (za kterou ale herci nemohli). Myslím, že zklidnění a zastavení se se do adventního času hodí a tato inscenace k té pohodě rozhodně přispěla. Díky, šéfe. PS: A navíc se z divadla vrátíte domů s čistými boty.

Hana Bellová So | 10. 06. 2017 | 00.00
 
Metropole, Conrote. Nejdříve jsme s dcerou zhlédly Metropoli. Představení je hodně komorní, jenom 3 herci, všichni velmi dobře obsazení a velmi profesionální. Režie dobře pracuje s hudbou a zvukem a také se světlem (dveře do modré nebo do červené mi evokovaly Kieślowského trilogii barev...). Gangsterky v sobě obvykle mají hodně emocí a i tady tomu tak je, takže si myslím, že i hercům se role dobře hrály. Vzpomínky ve formě zvukové kulisy jsou taky hodně efektní a dobře posunují děj. Druhé představení, Conrote, bylo neméně působivé, se stejným hlavním obsazením, kde mi ale role na jednoho herce sedla méně než v Metropoli. To byla ale drobnost a můj celkový dojem to nijak zvlášť neovlivnilo. V Conrote se mi moc líbila stínohra (hlavně ze svatby do manželství) a opět použití zvukové a světelné kulisy. Celkově to bylo moc milé překvapení s obrovským potenciálem do dalších představení. Moc gratuluju všem hercům ke skvělým výkonům a těším se na další tvorbu.
2   >>